Ekspress Bank er en nordisk bank som henvender seg til privatpersoner

Om Ekspress Bank

Ekspress Bank er en nordisk bank med 30 års erfaring og hundretusenvis av kunder. Vi garanterer en enkel, trygg og sikker prosess for deg som ønsker ta opp lån til ulike formål.

Tett tilknytning til detaljhandelen

Ekspress Bank sitt første kontor i Norge ble etablert i 2008. Men historien vår startet i 1987, da banken oppsto som et samarbeid mellom Handelsbanken og Dansk Supermarked. Derfor har vi alltid hatt en tett knytning til detaljhandelen, og tilbyr også skreddersydde kredittløsninger til store og små butikker og nettbutikker.

Mer enn 2.000 forhandlere

Vi samarbeider i dag med over 2.000 forhandlere – heriblant Habitat, Garderobemannen, Quick Carfix og Bauhaus – samtidig som vi har et tett samarbeid med finansagenter som Aconto, Lendo og Centum. Vi arbeider målrettet med å utvide tilbudet til norske forbrukere innenfor lån, kort og forsikring.

En del av BNP Paribas Personal Finance

Vi har kontorer i Oslo og i Taastup i Danmark, og er en del av BNP Paribas Personal Finance. BNP Paribas Personal Finance er representert i over 30 land, har over 20.000 ansatte og håndterer ca. 27 millioner kunder. Gjennom BNP Paribas Personal Finance har Ekspress Bank en posisjon som sikrer god økonomisk stabilitet, som er en forutsetning for å drive bank i dag.

Les mer om Ekspress Bank A/S her: ekspresbank.dk
Les mer om BNP Paribas Personal Finance her: bnpparibas-pf.com

Ekspress Bank er eid av BNP Paribas - Personal Finance
Samarbeidspartnere
  • Aconto
  • Lendo
  • Zmarta
  • Folkelånet Telefinans
  • Eiendomsfinans
  • SKT Finans
  • Libertech
  • Firstborn
  • Moore financial Group
  • Din Bankrådgiver

Verdiene våre

Vi baserer virksomheten og arbeidsplassen på følgende tre verdier:

Vi setter våreVi setter våre kunder i fokuskunder i fokus




Kundefokus – vi setter kunden i sentrum

Vi har kunden i fokus ved alt vi gjør, og vi tilbyr alltid høy kvalitet til kunden. Med kunden mener vi kunder, forhandlere og kollegaer..

Vi tar eierskap for kunder, oppgaver og prosesser



Engasjement – vi tar eierskap

Vi tar eierskap til en kunde, en oppgave eller en prosess, og sikrer at denne håndteres på best mulig måte. Engasjementet vises i den iherdige måten daglige oppgaver blir løst på, og hele tiden forbedres.

Troværdighed



Troverdighet – vi gjør det vi sier

Vi gjør det vi sier, og sier hva vi gjør.
Vi er åpne og ærlige overfor kunder, forhandlere og kolleger.